تعریف برند

برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است.

مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام نجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000).

برند

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2005، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است(مورفی، 1990).

 

 

جهت دانلود کلیک کنید

پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری

پاورپوینت استراتژی برند

پاورپوینت استانداردهای حسابداری

برند ,یک ,تعریف ,ملموس ,  ,ایجاد ,مطابق تعریف ,است از ,برند عبارت ,و یا ,عبارت است

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدرسه شاد، دانش آموزان شاداب بزرگترین و معتبر ترین پایگاده تهیه داده های جغرافیایی عرشیاتم | قالب بلاگ بیان کنکور فنی وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها فروشگاه باطری و یو پی اس ملکی بابل در این وبلاگ در مورد گیاه سورنجان صحبت می شود. میان مکث هدیه تبلیغاتی گیفتو پکیج کنکور ریاضی